Τρόποι παραγγελίας

  • Παραγγελία από το web site μας www.frentzosflowers.gr
    Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο [Στο καλάθι] δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας. Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο [ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ] που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.

  • Τηλεφωνικά στο 210-6011925 εργάσιμες ημέρες και ώρες.

  • Από το κατάστημά μας στην διεύθυνση που θα βρείτε στη σελίδα επικοινωνίας.

Τρόποι πληρωμής

  1. Πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας

    Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα MasterCard, Visa, Visa Electron ή Maestro μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από το www.frentzosflowers.gr και του Ασφαλούς Περιβάλλοντος της Alpha Bank.

    Η διαδικασία εξόφλησης μέσο πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και πραγματοποιείται μέσο του secure server της Alpha Bank.

    Συγκεκριμένα για τις αγορές σας μέσο πιστωτικής κάρτας σας ενημερώνουμε ότι :

    Κατά την επιβεβαίωση αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας, μεταφέρεστε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Alpha Bank, άσχετα με τον φορέα έκδοσης της κάρτας σας.

    Κανένα στοιχείο της κάρτας σας που πληκτρολογείτε δεν κρατείται αλλά και ούτε γίνεται γνωστό στο www.frentzosflowers.gr

Τρόποι αποστολής

To frentzosflowers.gr αποστέλλει τις παραγγελίες σας με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα εντός Αττικής και μέσω ειδικού δικτύου courier. στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το ακριβές ποσό για την αποστολή παραγγελιών αναφέρεται ρητά στη σελίδα της παραγγελίας.

Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του frentzosflowers.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 2 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 2 ημερών τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δύο (2) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα frentzosflowers.gr.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
  • το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
  • το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Συγκεκριμένα:

  • Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν στο κατάστημα, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο ποιοτικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν
  • Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
  • Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 2 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του στο κατάστημά μας.